ГАРБУЗ

=) РІДНЕ - МОДНЕ!

Без категорії

Зображення користувача admin.

Штори хендмейд

Птн, 05/17/2013 - 18:47 -- admin

Кожна господиня - це унікальна особистість. Напевно саме тому жінки обожнюють хенд-мейд, адже це простий і в той же час абсолютно дешевий спосіб надати оригінальності не тільки самій, а й своєму домашньому вогнищу. Саме тому штори ручної роботи - це візитівка жіночої творчості, її лице. Кожен, хто би не зайшов у помешкання одразу помітить цей елемент декору вікон, та одразу складе власне враження. Але ж ми хочемо, аби це враження про нас було максимально позитивним ? Тому, давайте розпочнемо.

Пару корисних порад при виготовленні ляльки-мотанки

Срд, 06/08/2011 - 12:33 -- Будячок

Добридень шановне товариство!

Нині я дам декілька порад по виготовленні автентичної української ляльки-мотанки. Що ж почнемо:

  • Перед початком будь-якої роботи потрібно як слід вимити руки та очистити думки від дурниць та бруду.
  • Слід чітко визначити кому виготовлена Вами лялька-мотанка буде подарована, чи це буде оберіг, чи просто лялька для забави.
  •  Як годитьсяч, перед початком роботи мовиться молитва:

Урок "Види лічильої гладі"

Пон, 04/25/2011 - 12:16 -- Будячок

Урок "Види лічильної гладі"

8 клас

Тема. Оздоблення виробів. Види лічильної гладі. Техніка виконання. Вправи на вишивання

Мета. Ознайомити учнів із регіональними особливостями оздоблення виробів із видами лічильної гладі, технікою їх виконання; навчити розрізняти види лічильної гладі, виконувати вправи на вишивання видами лічильної гладі; розвивати творчі здібності; виховувати шанобливе ставлення до традицій національної вишивки, старанність та охайність під час вишивання; формувати критичне мислення учениць.

Інструменти і матеріали: демонстративний матеріал: фотографії старовинних вишиванок, ілюстрації із журналів із зразками вишивок; вишиті вироби; додаткова література; тканина, голки, нитки, ножиці; зразки узорів, інструкційні карти, таблиці.

ТЗН: комп’ютер, цифровий проектор, мультимедійний екран.

Об’єкти практичної діяльності: зразки узорів лічильної гладі.

Структура заняття

І. Організаційний момент – 2 хв.

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь – 7 хв.

ІІІ. Повідомлення теми й очікуваних навчальних результатів – 1 хв.

IV. Сприйняття та набуття ученицями нових знань.

1. Регіональні особливості оздоблення виробів – 35 хв.

2. Види лічильної гладі. Техніка їх виконання – 5 хв.

V. Осмислення учнями вивченого – 2 хв.

VI. Формування вмінь і навичок. Практична робота – 30 хв.

VII. Рефлексія результатів учениць – 6 хв.

VIII. Підсумки заняття – 3 хв.

ІХ. Домашнє завдання – 1 хв.

Х. Прибирання робочих місць – 2 хв.

5 способів вив'язування петель для гудзиків

Пон, 10/19/2009 - 19:36 -- tr@lik

Отвори для гудзиків можуть виконуватися у вертикальному та горизонтальному напрямках. Розмір отворів залежить не тільки від величини гудзиків, але й від ширини планок застібки.

1. За допомогою накида. Цим способом виконуються отвори для маленьких гудзиків. Планка в'яжеться гумкою 1х1. У відповідному місці перед вн. петлею зробити накид і потім провязат її разом з наступною лиц. петлею. У наступному вн. ряду накид провязати лицьовим.
2. За допомогою двох накидів. Планка в'яжеться гумкою 2х2. У відповідному місці перед 2 вн. петлями лиц. петлю і 1-у вн. петлю провязати разом з нахилом вліво, зробити 2 накида і потім 2-ю вн. петлю і наступну лицьову провязати разом лицьовою. У наступному вн. ряду накиди провязать лицьовими.

Підписатися на Без категорії

Опитування

Подобається оновлений сайт?

Лічильники